Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ

 Συγκλονιστική τροπή για την υπόθεση χρηματιστηρίου, μετά την αποκάλυψη απειλών κατά της ζωής του Πειραιώτη εφοπλιστή Κωνσταντίνου Αβραμίδη,
 ο οποίος είναι και ο κύριος πολιτικώς ενάγων στην ποινική δίκη των υπευθύνων του σκανδάλου χρηματιστηρίου, υπόθεση η οποία βρίσκεται στα χέρια του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών για επεξεργασία των κατηγοριών, καθώς η κύρια ανάκριση, η οποία άρχισε το 2000 τελείωσε τον Απρίλιο του 2008.
Η αποκάλυψη μάλιστα των απειλών αυτών έγινε ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Πειραιά την 11/02/2008 κατά την εκδίκαση υποθέσεως με μηνυτή τον Κωνσταντίνο Αβραμίδη και κατηγορούμενο τον Ιωάννη Ξανθάκο, ο οποίος ήταν και ο κύριος μάρτυρας κατηγορίας για την υπόθεση με εμπλεκόμενους τον Κωνσταντίνο Αβραμίδη και τον τέως Αντιπρόεδρο του Αρείου Πάγου και Πρόεδρο της Ενώσεως Δικαστών και Εισαγγελέων Αχιλλέα Ζήση. Ο Ιωάννης Ξανθάκος αποκάλυψε στο Δικαστήριο ότι ο κύριος αντίδικος του Αβραμίδη και κατηγορούμενος για το σκάνδαλο χρηματιστήριου Ηλίας Μπογδάνος << είχε δώσει εντολή σε δύο Γιουγκοσλάβους εκτελεστές και θα τον τελειώσει (σημ: εννοεί τον Αβραμίδη) μέσα σε δέκα λεπτά>>!!! Συνέχισε μάλιστα τις αποκαλύψεις αναφέροντας ότι << προσφάτως μάλιστα είχε χρησιμοποιήσει (σημ: εννοεί τον Ηλία Μπογδάνο) ένα Ρώσο προκειμένου να χτυπήσει τον κ. Αβραμίδη με σιδερογροθιά και τελευταία στιγμή τον απέτρεψα εγώ (σημ: Ιωάννης Ξανθάκος) καθώς ήταν γνωστός μου>>.
Πέραν όμως των απειλών κατά της ζωής του Κωνσταντίνου Αβραμίδη από τον κύριο αντιδικό του, ο Ιωάννης Ξανθάκος αποκαλύπτει και πως έγινε θύμα << του Ηλία Μπογδάνου και των συνεργών του οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι τη σύλληψη και κράτηση του στις φυλακές Ναυπλίου και με αντάλλαγμα την πληρωμή της συγχωνευτικής αποφάσεων των ποινών για τις οποίες ήταν κρατούμενος, τον χρησιμοποίησαν προκειμένου να στηθεί δικαστική παγίδα εις βάρος του πρώην Αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου κ. Αχιλλέα Ζήση και του Κωνσταντίνου Αβραμίδη>>
Στο Δικαστήριο του Πειραιά ο Ιωάννης Ξανθάκος αποκαλύπτει πλήρως και με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το πώς οργανώθηκε και εκτελέστηκε, παραδεχόμενος τη συμμετοχή του, το σχέδιο το οποίο οδήγησε στην άσκηση ποινικής δίωξης τόσο κατά του Αβραμίδη όσο και του τέως Αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου κ Ζήση. Βέβαια και οι δύο πλέον έχουν οριστικά και αμετάκλητα δικαιωθεί καθώς απαλλάχθηκαν από τις κατηγορίες με αποφάσεις τόσο του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών όσο και της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου. Το κύκλωμα το οποίο περιγράφει αναλυτικά ο Ιωάννης Ξανθάκος στο Δικαστήριο περιλαμβάνει, πλην του Ηλία Μπογδάνου και του ιδίου του Ξανθάκου γνωστούς δημοσιογράφους και άλλους


Ο Ηλίας Μπογδάνος μετά την αποφυλάκιση μου, μου σύστησε το δημοσιογράφο Στέλιο Βορίνα ως «μαέστρο της ορχήστρας» , όπως ο ίδιος έλεγε κατά του κ. Αχιλλέα Ζήζη. Ο οργανωτής της ήταν ο Στυλιανός Βορίνας. Ο Ηλίας Μπογδάνος μου έκλεισε ραντεβού με τον Στυλιανό Βορίνα σε καφετέρια στο Χαϊδάρι, όπου με οδήγησε ο ίδιος με το αυτοκίνητό του. Τα σχετικά περί «βίλας» του κ. Αχιλλέα Ζήση είναι στημένα από τον Στυλιανό Βορίνα, καθώς εγώ ποτέ δεν έκανα λόγο για βίλα. Ο Βορίνας στην συνάντηση αυτή με προέτρεψε να πάω στον τότε Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Γεώργιο Σανιδά και να καταθέσω. Μάλιστα θα με συνόδευε και ο ίδιος. Μετά το τέλος της συνάντησης μου με τον Βορίνα ο Ηλίας Μπογδάνος με οδήγησε πάλι στην μαρίνα Φλοίσβου όπου ήταν αγκυροβολημένο το κότερο του, όπου είχαμε συναντηθεί αρχικά. Στη διαδρομή της επιστροφής μου είπε και ο ίδιος ότι στον κ.Σανιδά θα πάω με το Βορίνα.
Την επόμενη μέρα συναντήθηκα με τον Βορίνα στο φουαγιέ του Αρείου Πάγου και ανεβήκαμε μαζί στο γραφείο του κ. Σανιδά.

Ο Βορίνας πέρασε πρώτος στο γραφείο του κ. Σανιδά όπου και παρέμεινε με τον τότε Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου για είκοσι (20) λεπτά περίπου. Στη συνέχεια έδωσα εγώ την κατάθεση όπως μου την είχαν υπαγορεύσει οι Ηλίας Μπογδάνος και Στυλιανός Βορίνας
Είμαι πεπεισμένος ότι ο Βορίνας λειτουργούσε ως ενδιάμεσος του Μπογδάνου και του Σανιδά. Ότι ήθελε να περάσει ο Ηλίας Μπογδάνος στον κ. Σανιδά τα περνούσε μέσο του Βορίνα.Μετά την κατάθεση μου στον κ. Σανιδά ο Βορίνας με οδήγησε σε μια καφετέρια στην Πλατεία Κολιάτσου στην Αθήνα όπου συναντήθηκα με τους Σμαίλη, Παπαδάκη και άλλους. Στην συνάντηση αυτή έγινε απλά μια γνωριμία χωρίς να ειπωθεί τίποτα παραπάνω. Μάλιστα ήταν πιωμένοι όλοι και σε προχωρημένη κατάσταση μέθης με το Σμαίλη να πίνει περισσότερο από όλους, ενώ εγώ δεν ήπια τίποτα κατά τη συνάντηση αυτή. Σε αυτούς δεν έδωσα κάποια συνέντευξη ούτε γνωστοποίησα το περιεχόμενο της κατάθεσής μου. Απλά είπα ότι έδωσα μια κατάθεση στον Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Οι ίδιοι ανακατασεύασαν την κατάθεση μου και παρουσίασαν τα πράγματα όπως ήθελαν ή μάλλον βόλευε τους Μπογδάνο και Βορίνα.

Και έπεται συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου